Veelgestelde vragen

1 BETALEN

1.1 Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kan veilig betalen via:

Bancontact

2 VERZENDEN

2.1 Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Verzenden binnen België: De verzendkosten zijn gratis bij aankoop vanaf € 50. 
Koop je minder dan € 50 dan bedragen de verzendkosten € 2,95 voor brievenbuspost of € 5,7 à € 10,7 voor pakketjes (afhankelijk van het gewicht).

De verzendkosten worden berekend in jouw winkelwagen. Wij verzenden naar België.

2.2 Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen?

Je bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt en verzonden (binnen de 48u). De pakketjes worden geleverd met Bpost. Je moet dus dus rekenen tussen 1 à 2 werkdagen voor leveringen in België.

Indien bepaalde producten niet op voorraad zijn, word je daar persoonlijk via mail van op de hoogte gebracht. De nieuwe levertijd zal in die mail vermeld staan.

2.3 Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja, dat kan!

Je ontvangt een bevestiging als jouw bestelling klaarligt. De bestelling kan je komen afhalen: Vremdesesteenweg 52, 2530 Boechout. Gelieve eerst een seintje te geven via een e-mail naar info@studio-illie.be of via een berichtje naar het nummer 0494 77 85 53.

2.4 Kan je de bestelling thuis of op het werk laten leveren?

Ja. Tijdens je bestelling moet je een factuuradres en leveradres opgeven. Je kan dus kiezen waar je je bestelling wil laten leveren.

3 RETOURNEREN

3.1 Kan je retourneren?

Wij doen er alles aan om je bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht je toch af willen zien van je bestelling of 1 van je aankopen binnen een bestelling, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde bedenkperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kan je onze retourprocedure hanteren.

Wat te doen in de volgende situaties:

  • Je hebt helaas een verkeerd artikel besteld:
    Het kan voorkomen dat je onverhoopt een verkeerd product hebt besteld. Je kan onze retourprocedure hanteren.
  • Je hebt een verkeerd product ontvangen of je zending is niet compleet:
    Controleer na ontvangst altijd of je zending correct en compleet is. Mocht er onverhoopt een verkeerd product geleverd zijn of een artikel ontbreken, kan je dit melden via info@studio-illie.be. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij onze fout zo spoedig mogelijk rechtzetten.  

3.2 Hoe retourneren?

Je wil een product ruilen of terugsturen? 
Je vult het retourformulier volledig in en stuurt deze vervolgens naar info@studio-illie.be.

Het retourformulier kan je hier downloaden. Alle instructies om te retourneren worden in het retourformulier uitgelegd.

Uitgesloten van retour sturen zijn:

  • Beschadigde verbruiksartikelen.
  • Artikelen die in opdracht van de koper op maat zijn gemaakt.

Studio illie behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer het product reeds geopend, gebruikt of beschadigd is.